
Yhteystiedot
Pihamaan iloinen ja asiantunteva myyntipalvelu palvelee numerossa 044 754 9104 (MA-PE 9-15).
Noutomyynti, multa-asema - Vantaa
Myllykyläntie 7, 01760 Vantaa
Avaa kartta
Multa-asema suljettu*
*Myllykylän asema palvelee vielä säästä riippuen tilauksia, joiden koko on vähintään 50 tonnia.
Multa-asema auki, noudot kuorma-autoille
Noutomyynti, multa-asema - Espoo
Ämmässuontie 8, 02820 Espoo
Avaa kartta
Multa-asema suljettu talven ajaksi
Osta multaa ja muita puutarhatuotteita
Pihamaan sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@pihamaa.fi
Tilausmyynti ja laskutusTARJA PENNANEN
+358 44 754 9100
Tommi Mäki-Kerttula
+358 44 754 9150
YritysmyyntiJOUNI KORTELAINEN
+358 44 754 9102
+358 44 754 9100
Tommi Mäki-Kerttula
+358 44 754 9150
YritysmyyntiJOUNI KORTELAINEN
+358 44 754 9102
YksikönpäällikköOLLI MANNERJOKI
+358 44 754 9101
TuotantoAntti Martikainen
+358 400 718 950
ToimialajohtajaHARRI LAHTINEN
+358 40 519 1258
+358 44 754 9101
TuotantoAntti Martikainen
+358 400 718 950
ToimialajohtajaHARRI LAHTINEN
+358 40 519 1258
Laskutustiedot
Verkkolaskuilla pyydämme käyttämään osoitetietona virallista osoitettamme Perheyhtiö R. Ajalin Oy, Korkeavuorenkatu 14, 10300 Karjaa.
Nimi: Perheyhtiö R. Ajalin Oy
Y-tunnus: 0627595-3
Verkkolaskutuksen tekniset tiedot:
Verkkolasku-osoite *): 003706275953
Operaattoritunnus: 003701150617
Muut toimitustavat
Mikäli yrityksellänne ei ole valmiutta lähettää laskuja sähköisesti, pyydämme teitä lähettämään laskut ja laskuliitteet sähköpostitse osoitteeseen:
ostolaskut.wahlsten@rantalainen.fi
Ostolaskut käsitellään keskitetysti kirjanpitotoimistossa, jossa paperiset laskut liitetietoineen skannataan tietokoneelle ja verkkolaskuina tulevat laskut noudetaan pankista sähköisesti. Tämän jälkeen laskut lähetetään sähköiselle hyväksyntäkierrokselle. Jokainen lasku kiertää kahden käsittelijän kautta, heistä ensimmäinen tarkastaa laskun ja toinen hyväksyy laskun. Hyväksytty lasku palautuu takaisin taloustoimistoon, jossa se siirretään kirjanpito-ohjelmaan ja sieltä eräpäivän mukaisesti maksuun.
Edellä mainittuun kiertoon kuluu aikaa, koska käsittelijät eivät välttämättä aina ole heti käsittelemässä laskujaan. Tästä syystä on tärkeää, että laskut saapuvat suoraan kirjapitotoimistoon ja että laskuista löytyy riittävät tiedot siitä, kuka tavaran tai palvelun on tilannut ja mihin kohteeseen/yksikköön ko. lasku liittyy. Kunnollisten viitetietojen perusteella lasku osataan heti ohjata oikeille henkilöille kiertoon, jolloin lasku varmimmin saadaan myös oikeaan aikaan maksuun. Samalla muistutamme myös, että yleinen maksuehtomme on 21 päivää netto. Lyhyemmistä maksuajoista tulee sopia erikseen yrityksemme johdon kanssa.
Laskulla vaadittavat tunnisteet:
- lähettäjän nimi ja y-tunnus - laskun päiväys
- laskun numero
- viitenumero
- laskun summa
- eräpäivä
- veronperuste verokannoittain
- tilauksen tehneen henkilön nimi
- KUSTANNUSPAIKKA
- Käännetyn verovelvollisuuden tilanteissa ja yhteisökaupassa laskulla tulee olla y-tunnuksemme 0627595-3
(arvonlisäverotunniste FI06275953) sekä verottomuuden tai käännetyn verollisuuden peruste esim. rakentamispalvelun käännetty alv, Alv 8c§:n mukaan. Tällöin laskulla ei tule ilmetä verokantaa, eikä veron määrää.
Tavaroiden määrä ja luonne, sekä laajuus ja luonne tulee ilmetä laskulta tai sen mukana toimitettavasta liitteestä. Tilatessamme ilmoitamme teille kustannuspaikan. Kustannuspaikan tulee olla laskussa ostajan viitteenä, Finvoice-standardin mukaisessa kentässä OrderIdentifier. Laskutusohjelmassanne kentän nimi voi olla esim. ”Tilausnumero”, ”Viitteenne”, ”Merkki” tai laskutusjärjestelmästänne riippuen jokin muu.
Huomioittehan, että emme käsittele puutteellisin tiedoin lähetettyjä laskuja. Joudumme tällöin pyytämään hyvityslaskun ja uuden laskun virheellisen laskun tilalle.
Nimi: Perheyhtiö R. Ajalin Oy
Y-tunnus: 0627595-3
Verkkolaskutuksen tekniset tiedot:
Verkkolasku-osoite *): 003706275953
Operaattoritunnus: 003701150617
Muut toimitustavat
Mikäli yrityksellänne ei ole valmiutta lähettää laskuja sähköisesti, pyydämme teitä lähettämään laskut ja laskuliitteet sähköpostitse osoitteeseen:
ostolaskut.wahlsten@rantalainen.fi
Ostolaskut käsitellään keskitetysti kirjanpitotoimistossa, jossa paperiset laskut liitetietoineen skannataan tietokoneelle ja verkkolaskuina tulevat laskut noudetaan pankista sähköisesti. Tämän jälkeen laskut lähetetään sähköiselle hyväksyntäkierrokselle. Jokainen lasku kiertää kahden käsittelijän kautta, heistä ensimmäinen tarkastaa laskun ja toinen hyväksyy laskun. Hyväksytty lasku palautuu takaisin taloustoimistoon, jossa se siirretään kirjanpito-ohjelmaan ja sieltä eräpäivän mukaisesti maksuun.
Edellä mainittuun kiertoon kuluu aikaa, koska käsittelijät eivät välttämättä aina ole heti käsittelemässä laskujaan. Tästä syystä on tärkeää, että laskut saapuvat suoraan kirjapitotoimistoon ja että laskuista löytyy riittävät tiedot siitä, kuka tavaran tai palvelun on tilannut ja mihin kohteeseen/yksikköön ko. lasku liittyy. Kunnollisten viitetietojen perusteella lasku osataan heti ohjata oikeille henkilöille kiertoon, jolloin lasku varmimmin saadaan myös oikeaan aikaan maksuun. Samalla muistutamme myös, että yleinen maksuehtomme on 21 päivää netto. Lyhyemmistä maksuajoista tulee sopia erikseen yrityksemme johdon kanssa.
Laskulla vaadittavat tunnisteet:
- lähettäjän nimi ja y-tunnus - laskun päiväys
- laskun numero
- viitenumero
- laskun summa
- eräpäivä
- veronperuste verokannoittain
- tilauksen tehneen henkilön nimi
- KUSTANNUSPAIKKA
- Käännetyn verovelvollisuuden tilanteissa ja yhteisökaupassa laskulla tulee olla y-tunnuksemme 0627595-3
(arvonlisäverotunniste FI06275953) sekä verottomuuden tai käännetyn verollisuuden peruste esim. rakentamispalvelun käännetty alv, Alv 8c§:n mukaan. Tällöin laskulla ei tule ilmetä verokantaa, eikä veron määrää.
Tavaroiden määrä ja luonne, sekä laajuus ja luonne tulee ilmetä laskulta tai sen mukana toimitettavasta liitteestä. Tilatessamme ilmoitamme teille kustannuspaikan. Kustannuspaikan tulee olla laskussa ostajan viitteenä, Finvoice-standardin mukaisessa kentässä OrderIdentifier. Laskutusohjelmassanne kentän nimi voi olla esim. ”Tilausnumero”, ”Viitteenne”, ”Merkki” tai laskutusjärjestelmästänne riippuen jokin muu.
Huomioittehan, että emme käsittele puutteellisin tiedoin lähetettyjä laskuja. Joudumme tällöin pyytämään hyvityslaskun ja uuden laskun virheellisen laskun tilalle.